I got nothing but love for you


Fredag:
Efter skolan åkte jag till stan och shoppa lite med Mikaela. Sen köpte vi med oss käk och åkte till min mammas butik och hängde där ett tag. Kvällen spenderades med Viktoria, vi hade planerat att dra ut egentligen. Men sen ändrade vi oss och hade filmkväll istället.

Lördag:
Chill på dagen och på kvällen drog vi på fest i tullinge. Där var det lite härligt folk,
bland annat my baby. Sen åkte vi hem till mig och slagga.

Söndag:
Dagen spenderades i sängen, där låg vi döda och bara lät dagen flyta förbi. Vid 5 tiden kanske kom vi upp och då ringde vi till V's pappa och han skjutsade oss till donken så vi kunde köpa lite käk. Sen åkte vi hem till V och kolla på film med hennes sis och mamma. Det var "rec 2" och "the blind side", grymt bra filmer så det var mys. Sen sov jag där.

Imorse ringde alarmet halv 9. Vi gick upp, klädde på oss och sen åkte vi till skolan osminkade och söta. Kom hem vid 2 och sen dess har jag suttit vid datan och kollat runt lite. Ska snart gå ut med min lilla vovve och sen ska jag dö på soffan framför tv'n. Kjaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0