Söndag


Igår blev det utgång med Felicia Chloé och Linnea, jefflar vad roligt vi hade det. Kom hem för någon timma sen, Christoffer agera taxichaffis och skjutsade hem mig. Hur söt? Dock har jag bara fått 2 h sömn typ. Så då kan ni kanske klura ut hur sliten jag är idag och hur min kropp säger ifrån på precis allt. Men jag har lovat mig själv att inte somna nu för då kommer hela veckan bli ett helvete. Så jag måste hålla mig vid liv några timmar till, därför har jag bestämt träff med Mikaela. Hon kommer hit snart och då blir det mys framför film med massa gotti.

Kommentarer
Postat av: anielica

Sv: Diademet köpte jag i skärholmen, ingen butik med det va typ en marknad utan för alla affäer elr vad man nu säger & väskan finns på ginatricot :)

2011-04-03 @ 18:35:00
URL: http://blondestory.devote.se
Postat av: Emma

Okejjj :D

2011-04-03 @ 20:23:44
URL: http://edsmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0