Svaren

Bilder från din garderob, typ favoritkläder?
- Kan visa i ett inlägg senare

Vilka umgås du mest/helst med? :)
- Jag umgås mest med Viktoria, Mikaela och Vega

Bästa vän/vänner?
- Viktoria är min bästa, hon står mig allra närmast

Favvoo bloggis?
- Oj läser många bloggar. Men förutom min egen
(hehe) så är mina vänners bloggar mina favoriter

Vilken tycker du själv är din snyggaste proffe på fejjan?
- Du måste vara någon som är vän med mig på face (y)
Men hmm..  jag vet inte, dom flesta är väl rätt schnygga haha

Lägg in massa roliga party bilder, bilden från när du var mindre..
osv alltså bara massa skööööna bilder ;)
- I will

Vilka bloggar läser du?
- Alla möjliga. Mest vänners

Hur många har du haft sex med?
- Inte färre än 3, men inte fler än 8 haha

Var handlar du dina kläder?
- Lite överallt. Topshop, nelly.se, vero moda, vila, hm, gina tricot osv

Kan du göra videoinlägg om hur du sminkar dig? :)
- Kanske det. Men på ett eller annat sett så ska jag visa

E du på g med krille dahlberg?
- Ne vi är vänner

När förlorade du din oskuld?
- När jag var 14

5 saker om dig själv
- Jag är en svamp (dricker mycket)
jag dansade balett i 3 år
jag älskar att sjunga
hmm.. detta får duga

Hur mycket pengar får du i månaden?
- 1100 får jag och det går till småstuff.
Kläder och annat pröjsar mina föräldrar

Äääääääääälskar ditt utseende
- Aw, söt du är!
 
Vart kommer dina snygga jeans shorts m nitar ifrån?
- Dom på bilden är inte mina. Men vill du ha liknande så kan du göra som jag.
Ta ett par jeans shorts, köp dig lite nitar och mixa ihop ett par egna (y)

Vart köper du kläder helst?
Hm, gina tricot eller nelly.se

Gillar du någon?
- Kanske

Vem är den snyggaste killen tycker du?
- Jösses, det finns massa snyggingar

Vilken klädstorlek har du? verkar vara rätt smal?
- 34/36 eller xs/s. I jeans har jag 25 eller 26

Tycker du själv att du är snygg?
- Oftast tycker jag väl det. Men jag har mina "fuldagar" också

Vilken bhstorlek har du?
- 75b/70c

Hur många poäng har du i skolan?
- Inte många, men jag jobbar på det

Hur mycket väger du?
- Helt ärligt, ingen aning. Men två siffror är inte
så viktiga för mig. Bara jag gillar det jag ser

Har du några komplex, isf vilka?
- Det är nog mina ben, dom skulle gärna
kunna få vara lite smalare

Hur håller du ditt hår så fint?
- Jag gör nog inte så mycket speciellt. Använder mig utav bra produkter,
har hårinpackning då och då, treatment när jag stylar, värmeskydd osv.

Några tips på hemsidor på internet med snygga kläder?
- Nelly.se min favorit!

Hur många killar har du haft?
- Antar att du menar förhållande.
Inget seriöst så jag räknar det som noll.

Är du en dömande och "bitchig" person irl?
- Nej, jag har lärt mig att man kan ha så fel. Jag dömmer
ingen och är bara bitchig mot dom som "förtjänar" det. Annars
är jag alltid trevlig och snäll mot dom som är det mot mig

Kan du inte göra ett videoinlägg? kram sötnos
- Jag ska försöka! Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0