Keep on rising

Hallojsan allesammans! Är med Viktoria just nu. Vi ligger i min säng mätta och belåtna, det blev donken till middag. Förjävla gott. Igår var jag hemma hos Vega och sola hela dagen på hennes veranda. Vi blanda drinkar och lyssnade på asöm musik, underbart. Sen blev det utgång med Viktoria. Röjj på söder, jäklar vad rolig kväll. Däckade på plats vid 5 imorse, vaknade upp vid 10 och då tog vi oss hem till mig. Vi har i stort sett sovit hela dagen, lite synd eftersom att alla har sagt att det var fint väder idag? Jag som ville soooola. Well, får gört imorgon istället. Ikväll blir det rehab-kväll. Vi har laddat med läskeblask, chips, godis och filmer. Tummen upp på det tycker jag. Ha en bra tisdagskväll barn


Min lady, så söt så.



Gillar att se sånt här när man vaknar. Hahah so fuckt up..
Viktoria blev glad över att ha två feta k*ukar på ryggen.
Någon som känner sig skyldig... Martin? :)


Kommentarer
Postat av: viktoria

hahah man ser dig i spegeln på bilden på min rygg

2011-04-21 @ 00:44:23
Postat av: Anonym

du är ingen bra förebild...

2011-04-21 @ 16:33:17
Postat av: Emma

2011-04-22 @ 00:19:36
URL: http://eds
Postat av: Emma

Nehe okej ? :)

2011-04-22 @ 00:19:54
URL: http://edsmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0