'

Som ni minns hade jag min frågestund för inte så längesen och då fick jag denna fråga. "Bilder från din garderob, typ favoritkläder?" Och det tänkte jag svara på. Mina favorit plagg tar vi. Det första är min rosa mjukis jumpsuit, den är himmelsk ska ni veta. Äger ni inte en sådan, skaffa. Önskar att man kunde använda den in publik, det vore någe. Eller det kan man, men det är någolunda weird/fult/fjortis enligt mig. Min finns iallafall att köpa på gina tricot och kostar en 500 lapp, värt! 

Det andra är mina paul frank tofflor. Dom köpte jag för några år sen på en hemsida, minns inte vilken eller hur mycket dom kosta. Men det var väl ett par hundra lappar skulle jag tro, ett av mina bästa köp helt klart. Hittade dom i min garderob för någon månad sen och nu går jag ingenstans utan dom. Plus att apan är förjävla söt samtidigt som han ser helt mongolidig ut. Men gosiga är dom.

Puss puss puss

Kommentarer
Postat av: viktoria

lol ba "favoritplagg" så nämner du bara pyjamaser typ

2011-04-28 @ 21:36:42
Postat av: Emma

Ja? Det är mina favvosar i min garderob :) som OM att jag skulle ba den här blusen är riktigt läcker.......... NAH

2011-04-28 @ 22:01:08
URL: http://edsmar.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja? Det är mina favvosar i min garderob :) som OM att jag skulle ba den här blusen är riktigt läcker.......... NAH

2011-04-28 @ 22:01:11
URL: http://edsmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0