Valborg

Ska duscha nu och sen fixa mig inför ikväll. Det blir utgång med chei maffian, bästa. Ska försöka få med mig kameran så ni får se smaskiga bilder sen också, smuttttt tänker ni då. By the way, under valborgs helgen nu smittas circus hundra svenskar av klamydia... så för er som inte visste det, vet det nu. HOHO. Ska inte säga simma lugnt och drick inte för mycket nu som jag gjort förr. (Hej jag är mamma) Utan nu är det all in och ha stört kul som gäller. Fast drick vatten innan du somnar/däckar, det underlättar ju lite och gör så att du inte vaknar upp med självmordstankar imorgon. Have fun !

Kommentarer
Postat av: Anonym

går du på gym?

isf vart,hur mcyket kostar det och är det åldersgräns?

tack för svar puss! <3

2011-05-01 @ 12:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0