10 Februari


Vilket jäkla väder det är idag. Snöstorm! Frös häcken av mig när jag gick hem från skolan. Hade nationella idag igen, skrev en krönika om kärlek i circus 3 h. God damn vad duktig jag är ibland. Känns skönt att svenskan är över nu. Nu kan jag andas några veckor innan engelska proven kommer. Imorgon är det fredag, yey. Det känns som att den här veckan har rullat på väldigt snabbt. Btw så har jag glömt att berätta att jag flyttar ihop med min fru i helgen, mucho skoj. Kan också passa på att berätta att min pappa är i åre och har sig, han åkte idag. Avis. Igår kom mammas nya stuff till hennes victoria's secret "kollektion" ocksååå. Hon säljer massa fint därifrån och det är det bästa med min mamma. För då kan jag rassla åt mig massa goa saker. Kääärlek. Well, nu kanske det blev lite mycket på en gång. Så jag avslutar nu. Puss.

Kommentarer
Postat av: Ems

Vad menas med flytta ihop? :-)

2011-02-10 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0