Varför på detta viset?



Man ska lära sig av sina misstag, men dessa tycks jag aldrig lära mig av.

- Äta godis tills jag spyr (nästan). Jag vill inte ha mer, magen säger nej, smaklökarna
säger nej, ändå tvingar jag ner lite till sen lite till sen lite till. Ooooopsi.

- "Jag ska bara". Nej, jag brukar inte skjuta upp saker, har lärt mig att man inte tjänar på det. På
sista tiden har jag dock haft en väldigt optimistisk syn på framtiden. "allt löser sig". You wish.

- Febern borta, nu börjar jag träna igen! Det jag inte tagit hänsyn till är att jag fortfarande har
halsont och snuvig näsa. Jahapp, sängliggandes i en vecka till efter det träningspasset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0