.

1. Vilken svordom använder du mest? fan, satan (?) jävlar, fuck, fitta och hora (mogen)
2. Äger du en iPod? Yessss
3. Vilken är din största rädsla? Det är nog fiskar, fan va äckliga djur
4. Har du husdjur? Yepp, hundis
5. Använder du flip-flopps? Nää, fett fult 
6. Vem är din bästa vän? Har fler, men min närmaste chompiz är Viktoria 
7. Vilka skor använder du? Skum fråga.. converse för det mesta annars ballerina
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Monster inc, bra skit
9. Vilken skola går du i? Gamla hederliga tomtberga
10. Hur är du som person? Klantig, snäll, lat, glömsk, glad osv. Rätt skön va?
11. Vad dricker du helst när det kommer till alkohol? Vodka å vin för det mesta annars öl
12. Vilket land som du besökt är det bästa? Grekland i mitt hjärta 
13. Vad får du mest komplimanger för? Min rompah, hår och läppar skulle jag säga
14. Vad gör du just nu? Lyssnar på musik och svarar på dessa frågor
15. Kan du stå på händerna? Nja.. men en kullerbytta kan jag galant fram och bak
18 Använder du huvtröjor? Hemma, skönt ju
19. Kan du vissla? Nu skulle jag fan vilja påstå att jag kan det
20. Tror du folk snackar skit om dig bakom din rygg? Det tror jag, eller jag vet det 
21. När var du riktigt full senast? Måste varit för ett par helger sen.. satan i gatan
22. Vad vill du bli när du blir stor? Stylist

Kommentarer
Postat av: viktoria

vadå "har flera"? jävla apa

2011-06-06 @ 23:54:17
Postat av: Emma

har flera som är bättre än andra, men du är den bästa om jag säger så dååå

2011-06-07 @ 00:14:28
URL: http://edsmar.blogg.se/
Postat av: viktoria

mmmmmm...

2011-06-09 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0