Yesterday

.. var en bra dag. Började med skolavslutning, senare blev det ballehäng hos mig och lunch i älvsjö med Viktoria Vega och Mikaela. Sen åkte jag och köpte lite stuff till kvällen och sen åkte jag hem. Vi började hos Vega, senare träffade vi lite folk och sen slutade kvällen med att min syster hämtade mig och Viktoria i huddinge centrum vid 04:00. Vi åkte hem till mig, däcka i sängen och vaknade vid 13 idag. Vi har varit hos mig hela dagen och laddat till ikväll. Vikkis åkte precis hem, hon skulle fixa sig men hon kommer tillbaka igen om någon timma. Vi börjar här hos mig och senare ska vi möta upp lite fler tjejor också, så får vi se vad en lördagskväll som denna har att erbjuda. Nu ska jag blåsa håret och sminka mig innan V kommer. Pussas!


Vega och Viktoria

Lunch-mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0