New



Så länge som jag har letat. Nu är dom perfekta svarta jeansen mina.

Nödvändigheter: Solpuder, lip plumper från smashbox & foundation.

Sen köpte jag även ett par skor och det tog inte lång tid innan dom blev populära av tjejerna i min familj. Dom används redan. Sist men inte minst så blev det en dösnygg jacka från Odd Molly. Fast den fick inte följa med hem idag, utan jag la undan två stycken eftersom att jag inte kunde bestämma mig för vilken färg. Behöver lite tänketid liksom, men det lutar mot en grön eller grå. Den blir min i slutet av veckan.

Kommentarer
Postat av: N!

Haha du avgudar, BLondestory eller vafan bloggen heter ;) Hon rekommenderade den lip plumper. Den är grymt dålig vill jag bara säga också, funkar inte ens;) Ma kanske inte alltid ska gå efter sin förebild?

2011-03-23 @ 23:12:55
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

Jag har också den lip plumpern och som hon sa innan så funkar den inte. Läpparna sticks bara lite sen blir dom rosenröda. Blev jättebesviken.

2011-03-24 @ 07:56:24
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: Emma

haha dude wtf? min förebild? javisst! Ja det har hon gjort, det har jag sett. Men Linda som jag skrev jobbar på kicks och jag frågade henne om hon kunde visa någon bra lip plumper, då visa hon denna. Därför köpte jag den, och den kanske är dålig på er. Jag gillaren. Peace.

2011-03-24 @ 12:06:15
URL: http://edsmar.blogg.se/
Postat av: angelica

kan folka bara sluta att vara h8ters?

2011-03-25 @ 20:23:57
Postat av: N!

Den kanske funkar på dina kuk sugar läppar :)

2011-04-05 @ 10:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0