31 Maj

Igår var jag i stan hela dagen med Felicia. Vi gled runt, myste i björns trädgård, kollade i butiker och träffade Philip. Vid 17 tiden tog jag mig till stuvsta och träffade Mikaela någon timma och efter det gick jag hem, fixade mig snabbt och sen fick jag skjuts av pappa till heron city för bio mys med Chloé. Efter bion åkte vi hem till henne och kollade på big brother, film, åt glass och fruksallad. Slocknade vid 2 och vaknade vid 11 idag, hyffsat tidigt för att vara mig. Vi åt godaste frukosten som bestod av blåbär och singoalla, mmmmm. Sen solade vi lite ute på terrassen. Anyway, nu är jag hemma. Njuter av bra musik och dricker cola. Helt okej. Ikväll ska jag bara ta't lugnt för imorgon ska jag upp i tid för att vara på plats till min kusins utspring och mottagning. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0