Weekend

Började lördagskvällen med att jag och Viktoria fixade oss hos mig. Sen åkte vi till gullmarsplan där Linnéa, Chloé, Felicia, Karin och Amanda var. Senare mötte vi upp Sofia och drog vidare på fest hos Rebecka och Ludde, riktigt bra kväll tycker jag. Jag och Viktoria gjorde ett donken-stopp runt 04:00 och sen åkte vi hem till henne och sov. Vaknade vid 15 på söndag, gjorde iordning fetaste frukosten som bestod av massa mackor, kiwi, oboy och äppeljuice. Naffsa i oss det och sen i brist på att inte ha någonting att göra så drog vi ut och cyckla hela dagen. Senare på kvällen blev det grillning hos henne och efter middagen tog vi filtar och gick ut och la oss på en gräsplätt och chillade i kvälls-solen. Idag blev det ingen skola för mig, jag pallar inte trycket. Det var allt för stunden, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0