Tisdag

Sov hos Viktoria inatt, hade inga grejer med mig så det fick bli osminkad med mjukisar till skolan idag. Dock hade vi idrott som första lektion så det var rätt passande ändå. Efter det tog jag mig hem, sminka mig och bytte om. Gick tillbaka till skolan för att ha en 2timmars lektion och nu är jag hemma. Har precis käkat lite och sitter nu och surplar i mig cola, det är kärlek för mig. Om någon timma ska jag åka till skärholmen och shopppa med mami. Sen ska jag hem och fixa lite, bland annat städa mitt rum och rensa min garderob. Fick ett adhdryck för några dagar sen att jag har för mycket onödigt och kläder jag aldrig någonsin skulle sätta på mig, så det ska väck.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0